SHIPPING & RETURNS
SHIPPING POLICY
Μέθοδοι Πληρωμής & Αποστολής
1 )Τραπεζική Κατάθεση
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
ΙΒΑΝ: GR7001101450000014500437703
ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: BRAIN SOLUTIONS OE
*Παρακαλούμε ως αιτιολογία να αναγράφετε τον αριθμό της παραγγελίας σας
3) Πληρωμή με Αντικαταβολή
Πληρωμή κατά την παραλαβή των προϊόντων.
RETURN AND REFUND POLICY
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Η ExtremeSales365 εγγυάται την ικανοποίησή σας από την ποιότητα κατασκευής του προϊόντος που παραλαμβάνετε. Σε περίπτωση που το προϊόν σας παραδοθεί και διαπιστώσετε κάποια φθορά ή κατασκευαστικό ελάττωμα, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail στο extremesales365@gmail.com εντός 14 ημερών από την παραλαβή του.
1.Αλλαγή Προϊόντος
Για όλες τις επιστροφές προϊόντων είναι απαραίτητο, τα προϊόντα να είναι στην αρχική τους κατάσταση, αχρησιμοποίητα και να επιστραφούν σε διάστημα εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας.
Η πρώτη αλλαγή της παραγγελίας είναι Δωρεάν, εφόσον:
Η αλλαγή του δέματος πραγματοποιηθεί με την εταιρεία που συνεργαζόμαστε (εταιρία που σας στείλαμε το προϊόν).
Σε περίπτωση επιλογής άλλης εταιρείας για την επιστροφή τα έξοδα επιβαρύνουν εσάς.
Για λόγους υγιεινής, δεν δεχόμαστε επιστροφές σε ρούχα/μαγιό που έχει αφαιρεθεί η αυτοκόλλητη προστατευτική ταινία.
Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση
Μπορείς να πραγματοποιήσεις αλλαγή τηλεφωνικά στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ή να αποστείλεις email αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας καθώς και
λεπτομέρειες με το μέγεθος/σχέδιο που θέλεις στο extremesales365@gmail.com
2. Επιστροφή Προϊόντων
Μπορείς να αιτηθείς επιστροφή τηλεφωνικά στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών ή να αποστείλεις emailστο info@lobster
Για λόγους υγιεινής, δεν δεχόμαστε επιστροφές σε ρούχα/μαγιό που έχει αφαιρεθεί η αυτοκόλλητη προστατευτική ταινία.
Όλα τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση και συγκεκριμένα να μην έχουν χρησιμοποιηθεί,
να μην διαθέτουν φθορές και ελαττώματα, να μην έχει αφαιρεθεί κανένα ταμπελάκι, τα ρούχα-αξεσουάρ να
βρίσκονται μέσα στην αρχική σακούλα τους σε άριστη κατάσταση.
Επιστροφή χρημάτων
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε το προϊόν της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας για
να αιτηθείτε επιστροφή του ποσού αγοράς. Τα μεταφορικά της επιστροφής επιβαρύνουν εσάς.